یک رسانه صهیونیستی ابعاد جدیدی از تشدید شکاف های عقیدتی در درون ارتش رژیم صهیونیستی و اقدامات تبعیض آمیز به نفع نظامیان زن ارتدوکس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که به تازگی نظامیان زن در ارتش از گوش دادن به موسیقی در محیط کاری و اقامتی […]

یک رسانه صهیونیستی ابعاد جدیدی از تشدید شکاف های عقیدتی در درون ارتش رژیم صهیونیستی و اقدامات تبعیض آمیز به نفع نظامیان زن ارتدوکس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت که به تازگی نظامیان زن در ارتش از گوش دادن به موسیقی در محیط کاری و اقامتی خود، به خاطر آنچه مراعات حال نظامیان ارتدوکس خواند شده است، منع شده اند.

این شبکه افزود: از نظامیان زن در یکی از پادگان های ارتش خواسته شده که از زمزمه کردن آهنگ یا گوش دادن به موسیقی هنگام انجام کارهای خود از جمله در آشپزخانه پادگان خودداری کنند چرا که برخی نظامیان ارتدوکس متعصب آن را رفتاری ناپسند می دانند.

این رخداد و بازتاب گسترده آن در درون رژیم صهیونیستی سبب واکنش ارتش این رژیم و آغاز تحقیقات در این باره شده است.

شکاف های عقیدتی در درون ارتش رژیم صهیونیستی درحالی تشدید شده که اساسا تنش ها بین گروه های راست و چپ و نیز بین ارتدوکس ها و سکولارها در درون سرزمین های اشغالی به دلیل تلاش های کابینه رژیم صهیونیستی برای محدود کردن اختیارات دستگاه قضایی درحال افزایش است.

به گزارش ایرنا، در میان جریان های متعدد افراطی در سرزمین های اشغالی، جریان دینی صهیونیستی و نیز جریان ارتدوکس موسوم به «حریدی» که جمعیت آنها حدود یک میلیون نفر در سرزمین های اشغالی است، به دلیل حضور در ائتلاف حاکم در کابینه کنونی رژیم صهیونیستی، از چنان قدرتی برخوردار هستند که هراز گاهی تهدید می کنند، در صورت برآورده نشدن خواسته هایشان، کابینه را منحل کرده و باعث فروپاشی آن خواهند شد.

در مجموع جریان حریدی و در سطح کمتری جریان دینی صهیونیسی هر دو به بزرگترین پاشنه آشیل رژیم جعلی اسرائیل تبدیل شده اند که هر چه زمان پیش می رود، بر قدرت آنها افزوده می شود. این وضعیت باعث تشدید شکاف ها و گسست داخلی در بین “اسرائیلی ها” می شود و همین امر نیز نگرانی سران این رژیم را به همراه داشته است. آنها نگران هستند که در نهایت این شکاف ها باعث درگیری و جنگ داخلی بین خود “اسرائیلی ها” و فروپاشی آنها از درون شود.