مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد در کردستان برگزار شد مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد در استان کردستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مراسم سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یوم الله […]

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد در کردستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مراسم سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی و جمع زیادی از عاشقان آن حضرت در استان کردستان برگزار شد.

این مراسم در سنندج با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی مصباح یزدی فرزند علامه یزدی، ماموستا رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، جمعی از مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مهدیه این شهربرگزار و در سخنانی به بازگویی سیره و اندیشه حضرت امام خمینی(ره)پرداخته شد.

فرزند آیت‌الله مصباح‌یزدی در این مراسم با تسلیت ۱۴ و ۱۵ خرداد به تشریح سیره نظری و عملی امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار کرد: امام راحل(ره) بزرگ‌مرد تاریخ معاصر ایران و اسلام است که تأثیراتی شگرف و عمیق در زندگی فردی و اجتماعی امت اسلامی، به‌ویژه ملت ایران پدید آورد.

وی افزود:امام خمینی(ره) شعار ما می‌توانیم، خواستن توانستن و شیوه مبارزه با استکبار را به تمامی مستضعفان جهان آموخت و می‌طلبد که جوانان با آن راز و رمز آشنا شوند.

مصباح‌یزدی با تاکید بر اینکه سیره امام(ره) باید همواره حفظ بماند، یادآور شد: گسترش مبانی و اصول فکری امام راحل در بین اقشار مختلف به‌ویژهنسل جوان در اولویت قرار گیرد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان