پیام مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی پارلمان اروپایی مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپایی در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، را محکوم کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛متن بیانیه ابراهیم باصری به شرح ذیل می باشد: «بسم رب شهدا و […]

پیام مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در محکومیت تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی پارلمان اروپایی

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپایی در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
متن بیانیه ابراهیم باصری به شرح ذیل می باشد:

«بسم رب شهدا و الصدیقین»
سپاه پاسداران به عنوان یکی از نخستین نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب بامعلمی رهبر کبیر انقلاب اسلامی بنیان شده است که جزو بزرگترین افتخار ماست.

از زمان انقلاب تاکنون و در طول جنگ تحمیلی هشت ساله نیز سپاه پاسداران با فداکاری و جان‌فشانی در کنار رشادت‌های دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، با تقدیم هزاران شهید سرافراز از غیورترین جوانان این آب و خاک، نقش پرافتخاری در مقابله با دشمن خون آشام این انقلاب داشته است.

سپاه پاسداران از زمان تشکیل تا کنون قدم در مسیر آبادانی و پیشرفت کشور گذاشته و در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه مناطق محروم و اجرای اقدامات زیربنایی همچون ساخت مسکن محرومان، پروژه‌های عمرانی و خدماتی و … یار و یاور نیازمندان و خادم دولت و ملت در راه شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بوده وخواهد بود.

اگرچه اقدامات سپاه در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، جنگ نرم و جهاد تبیین در داخل کشور ثمرات ارزنده‌ای به همراه داشت اما در عرصه مبارزه با دشمن خارجی نیز در دفاع از آرمان‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای عزیزمان در تحقق آزادی و آزادگی ملت‌های مسلمان منطقه، یک گام عقب ننشست و با حضور در جبهه‌های دفاع از حریم اهل بیت(ع) تا شکست دشمن خبیث و دست‌پرورده استکبار جهانی، تحت لوای داعش جنایت‌کار، پای کار اسلام و انقلاب، حضور مقتدرانه خود را در حمایت از ملت‌های مظلوم منطقه به اثبات رسانده است.

دشمنان سیلی ‌خورده دیروز و امروز از مردم ایران در کسوت سبز پاسداران انقلاب اسلامی، در اقدامی غیر متعارف و به دور از مناسبات رسمی و بین‌المللی اقدام به تروریستی خواندن این نیروی مخلص و مردمی کرده‌اند که قطعا این نمایشنامه آنها نیز همچون گذشته محکوم به شکست بوده و سپاه بر این توطئه مکرر آنها دوباره غلبه خواهد کرد.

اینجانب به عنوان خادم شهدا و پاسدار راه اسلام وامام، ضمن محکوم کردن این اقدام منافقانه پارلمان اروپایی، همچون نقشه های شوم آنها در گذشته که هیچ نفعی نخواهند برد، این عمل مغرضانه رابه شدت محکوم میکنم و با تمام قدرت هر چه بیشتر در تمامی صحنه های سیاسی،اجتماعی، اقتصادی وفرهنگی همچون گذشته با عظم واراده پای آرمانهای امام و انقلابمان ایستاده وخواهم ایستاد.

باشد که دشمنان اسلام وانقلاب به برکت خونهای مقدس شهدای عزیزمان روز به روز ناامیدتر ومایوستر گرددند.

ابراهیم باصری مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران _خادم شهدا ۱۴۰۱/۱۱/۳