تهیه پیوست فرهنگی تحقق شعار سال توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر دبیر ستاد امر به معروف و نهی از ممنکر استان کردستان، گفت:ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان پیوست فرهنگی تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را آماده کرده و آن را در اختیار […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از ممنکر استان کردستان، گفت:ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان پیوست فرهنگی تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را آماده کرده و آن را در اختیار ادارات و ارگانهای استان قرار خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر حسینی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان که در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، اظهار داشت:ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان پیوست فرهنگی تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» را آماده کرده و آن را در اختیار ادارات و ارگانهای استان قرار خواهد داد.
وی افزود:در حوزه فرهنگ چه در سطح استان و چه در سطح کشور چالش هایی داریم و متاسفانه جلساتی هم که با عنوان شورای فرهنگ عمومی برگزار می شود در حد طرح نظریه و شعار است و خروجی ندارد.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، ار فرهنگ به عنوان دغدغه مهم مقام معظم رهبری نام برد و گفت: اما متاسفانه مدیران در این خصوص دغدغه ای ندارند!
حسینی با انتقاد از خلاء نبود پیوست رسانه ای در جامعه و با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق که در آن هیمنه رژیم صهیونیستی شکسته شد، عنوان کرد:عظمت این عملیات را تمام جهان درک کردند اما به دلیل نبود ‍پیوست رسانه ای این عظمت در داخل کشور توسط مردم آنچنان شاید و باید درک نشد و مردم گاها مغموم رسانه های ضد انقلاب شدند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، گفت: حضور مسئولان دربین مردم در تحقق شعار سال بسیار اثرگذار است و متاسفانه خیلی از مسئولان ما ارتباط موثری با مردم ندارند.

وی از همکاری طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با سفیران معاونت اجتماعی سپاه بیت المقدس و نیروهای انتظامی استان در اجرای طرح نور خبر داد و گفت: طرح نور برگرفته از آیات ۳۰ و۳۱ سوره نور در قران کریم است که به صراحت تکلیف حجاب را مشخص کرده است.
حسینی تأکید کرد:خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مردم استان کردستان از اجرای طرح نور برای مقابله با بی حجابی در جامعه استقبال کرده اند.