فوت بیش از ۱۲۰ نفر در حوادث کار در نه ماهه سال جاری ۱۲۷ نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۴۱ نفر بوده است؛ معادل ۹٫۹ درصد کاهش داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

در نه ماهه سال جاری ۱۲۷ نفر در حوداث ناشی از کار در استان جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۱۴۱ نفر بوده است؛ معادل ۹٫۹ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ،درنه ماهه سال جاری ۱۲۷ نفر که در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده اند در ادارات پزشکی قانونی استان اصفهان معاینه شده اند که یک نفر زن و ۱۲۶ نفر مرد بوده است.

سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت بیشترین علل فوت در حوادث کار

سقوط از بلندی و اصابت جسم سخت همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می دهد. در نه ماهه امسال نیز ۴۶ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی و ۳۱ نفر دیگر نیز به دلیل اصابت جسم سخت جان خود را از دست داده اند .دلایلی همچون برق گرفتگی ، سوختگی و کمبود اکسیژن در رتبه های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارند.

افزایش آمار مصدومان حوادث کار

در نه ماهه امسال آمار مصدومان حوادث کار که به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند هشت دهم درصد افزایش یافته است، در این مدت دو هزار و ۱۸۵ مصدوم حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده اند که ۱۱۷ نفر آنان زن و دو هزار و ۶۸ نفر آنان مرد بودند