قدر دانی از زحمات کارکنان انتظامی کردستان / امنیت پایدار در کردستان حاکم است/ پلیس با روحیه انقلابی به زائران خدمت می کند/ مهمان نوازی مردم کردستان از زائرن اربعین حسینی قابل تقدیر است رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه شاهد تلاش کارکنان انتظامی در پایانه مرزی باشماق در خدمت به زائران بودیم، گفت: […]

قدر دانی از زحمات کارکنان انتظامی کردستان / امنیت پایدار در کردستان حاکم است/ پلیس با روحیه انقلابی به زائران خدمت می کند/ مهمان نوازی مردم کردستان از زائرن اربعین حسینی قابل تقدیر است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه شاهد تلاش کارکنان انتظامی در پایانه مرزی باشماق در خدمت به زائران بودیم، گفت: افتخار پلیس خدمت رسانی به زائران حسینی است.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار” رضا بنی اسدی فر” با حضور در پایانه مرزی باشماق مریوان ضمن خداقوت به کارکنان انتظامی و مرزبای مسقر در پایانه جهت خدمت رسانی به زائران، بیان داشت:افتخار پلیس خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است و شاهد این مهم در این پایانه بودیم.


وی افزود: حفظ نظم و امنیت زائرن اولویت پلیس است و با تمام توان در جهت آرامش روانی زائران و مردم پلیس مجاهدانه پای کار است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا اقدامات انتظامی استان در جهت ارائه خدمات به زائران خوب ارزیابی کرد، و گفت: شاهد حضور موثر کارکنان انتظامی پلیس راه و راهور و مرزبانی و دیگر مجموعه های اتظامی کردستان بودیم که این خود جای شکر گزاری و قابل تقدیر است.
سردار بنی اسدی فر با بیان اینکه امنیت پایدار در استان حاکم است، افزود: این امنیت خاطر برای مردم و زائران عزیز حاصل تلاش و مجاهدت شبانه روزی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی در استان است.
وی در ادامه به عشق و ارادت کارکنان انتظامی به حرم مطهر ابا عبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: همکاران انتظامی نیز به واسطه خدمت به زائرن از این موهبت الهی نیز سهم می برند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با تشکر و قدردانی از مهمان نوازی مردم کردستان از زائران ، خاطر نشان کرد: در گفت و گو با زائران عزیز از مهمان نوازی خوب مردم کردستان و از اقدامات و خدمات رسانی همکاران انتظامی تشکر داشتند که ما نیز قدردان این محبت و بزرگی هست.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان