تشدید برخورد قاطعانه پلیس کردستان با سارقان/ با اشراف اطلاعاتی سارقان دستگیر می شوند فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سارقان امنیت روانی شهروندان را به خطر می اندازند، گفت: با اشراف اطلاعاتی سارقان دستگیر و برخورد قاطعانه صورت می گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار” علی آزادی” فرمانده انتظامی […]

تشدید برخورد قاطعانه پلیس کردستان با سارقان/ با اشراف اطلاعاتی سارقان دستگیر می شوند

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه سارقان امنیت روانی شهروندان را به خطر می اندازند، گفت: با اشراف اطلاعاتی سارقان دستگیر و برخورد قاطعانه صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار” علی آزادی” فرمانده انتظامی استان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز کردستان از اجرای طرح مبارزه با سرقت در استان خبر داد، و بیان داشت:پدیده شوم سرقت، یکی از بزرگترین دغدغه های شهروندان است که پلیس برای این حوزه برنامه های ویژه ای در دستور کار دارد و این طرح در استان به مدت ۱۰ روز آغاز شده است.
وی با اشاره به تاکیدات فرمانده فراجا در خصوص اقدام ضربتی برای مقابله با سارقان و نا امن کنندگان جامعه، افزود: این مهم یکی از مطالبات بحق مردم است که جان برکفان ولایت در مجموعه انتظامی کردستان با جان و دل برای آن تلاش خواهند کرد.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی سارقان و مجرمان را تحت نظر دارد و در راستای مطالبه به حق شهروندان و اجرای قانون با آنها برخورد می کند.
سردار آزادی در ادمه به نقش شهروندان در پیشگیری از سرقت پرداخت و افزود: مردم در این امر مهم با پلیس همکاری داشته باشند و در نگهداری از اموال خود و همچنین به توصیه های پلیس در خصوص حفظ و نگهداری از اموال خود توجه داشته باشند.
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس می باشد، تصریح کرد: کردستان  محل امنی برای جولان سارقان و هنجارشکنان نیست و پلیس قاطعانه و برابر قانون با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.