کارت سبز برای نخستین بار در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فدراسیون جهانی والیبال از ابزار جدید خود برای تشویق بازی جوانمردانه در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ رونمایی می‌کند. «کارت سبز» برای نخستین بار در یک رویداد بین‌المللی مورد استفاده قرار […]

کارت سبز برای نخستین بار در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فدراسیون جهانی والیبال از ابزار جدید خود برای تشویق بازی جوانمردانه در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ رونمایی می‌کند.

«کارت سبز» برای نخستین بار در یک رویداد بین‌المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بازیکنانی که برای صرفه‌جویی در زمان بازی و عدم استفاده از ویدئوچک، برخورد دست خود با توپ یا تور، هنگام دفاع را اعلام کنند با کارت سبز،‌ تشویق می‌شوند.

بیشتر بخوانید
لیگ ملت‌های والیبال| کارت سبز؛ ابزار جدید داوران

تیمی که بیشترین کارت سبز را دریافت کرده باشد،‌ ۳۰ هزار دلار پاداش نقدی دریافت می‌کند و در شرایط مساوی، تیمی که بالاترین جایگاه را دارد، برنده جایزه نقدی خواهد شد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در بخش مردان در لهستان و در بخش زنان در آمریکا برگزار خواهد شد.

آری گراسا فرناندز، رئیس فدراسیون جهانی والیبال، سال گذشته، جایزه ۱۵ هزار دلاری بازی جوانمردانه را به تیم ملی لهستان اهدا کرد.