بازار روز کوثر ۲ و نخستین بازار میوه مناطق در آستانه بهره برداری مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تکمیل مراحل احداث بازار روز کوثر دو و نخستین بازار میوه مناطق اصفهان در سپاهان‌شهر خبر داد و گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) این دو پروژه مهم آماده بهره‌برداری خواهند […]

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از تکمیل مراحل احداث بازار روز کوثر دو و نخستین بازار میوه مناطق اصفهان در سپاهان‌شهر خبر داد و گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) این دو پروژه مهم آماده بهره‌برداری خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور با اعلام این خبر گفت: بازار روز کوثر دو در سپاهان شهر با ۹۰۰ متر زیربنا از نظر فضا و پارکینگ وسعت زیادی نداشت و همین موضوع سبب نارضایتی شهروندان شده بود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری دپککگ ددگگ افزود: بر همین اساس زمینی با زیربنای سه هزار و ۳۰۰ متر مربع در مجاورت همان محل برای ایجاد این بازار در نظر گرفته شد، که دو هزار و ۳۰۰ متر مربع آن برای ساخت این بازار اختصاص یافت و علاوه بر آن در زمینی به وسعت ۲۵۰۰ متر مربع نیز پارکینگ جدید به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و بازار میوه با مساحت ۵۰۰ متر مربع احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه مراحل احداث این بازار انجام شده و به زودی بازار کوثر دو از محل قبلی به محل جدید منتقل می‌شود، افزود: فرآیند مزایده برای تعیین بهره‌بردار این بازار انجام و بهره‌بردار آن نیز مشخص شده است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در خصوص اعتبار اجرای این پروژه گفت: برای ساخت بازار روز کوثر دو، ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی با اشاره به احداث بازار میوه سپاهان‌شهر نیز بیان کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان مقرر شد در مناطق پانزده‌گانه شهر بازار روز میوه داشته باشیم که نخستین بازار در سپاهان‌شهر جانمایی شده است.

ماه‌آورپور اظهار کرد: این بازار در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و با بودجه چهار میلیارد تومانی احداث شده و آماده بهره‌برداری است چنانکه فرآیند مزایده این بازار انجام شده و به زودی بهره‌بردار آن معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) بازار روز کوثر دو و بازار میوه سپاهان‌شهر آماده بهره برداری خواهند بود، بیان کرد:‌ دومین بازار میوه در شهرک شهید کشوری جانمایی شد که همزمان با پروژه‌های سپاهان‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته ماه‌آورپور، بازار سوم میوه نیز در بلوار ایمان واقع در منطقه ۱۴ در حال احداث است و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. د