سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انحراف ، برخورد و واژگونی پژو ۲۰۶ با گارد ریلهای حاشیه اتوبان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط عمومی آتش نشانی، سر آتشیارفرهاد کاوه آهنگران افزود : در ساعت ۵۹ دقیقه بامداد یک مورد حادثه تصادف و محبوسی […]

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انحراف ، برخورد و واژگونی پژو ۲۰۶ با گارد ریلهای حاشیه اتوبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از روابط عمومی آتش نشانی، سر آتشیارفرهاد کاوه آهنگران افزود : در ساعت ۵۹ دقیقه بامداد یک مورد حادثه تصادف و محبوسی راننده و سرنشینان سواری پژو ۲۰۶ واقع در اتوبان شهید دستجردی بعد از خروجی دوم سپاهانشهر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که فوراً اکیپ امداد و نجات از ایستگاههای شماره ۱۳ (سپاهانشهر) و ۱۲ (هزار جریب) به محل اتفاق اعزام شدند و ضمن ایمن سازی محل ، راننده و سرنشینان پژو که محبوس و به شدت مصدوم شده بودند را تحویل عوامل اورژانس شهر دادند.

سخنگوی آتش نشانی اصفهان گفت : متاسفانه در این حادثه غم انگیز هر دو پای راننده ی خودرو از زانو به پایین قطع شد ولی سرنشین دیگر این خودرو اسیب جدی ندید.
توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز میتواند از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کرده و ضامن سلامتی شما و شهروندان دیگر باشد.

حضور آتشیار مقدس زاده رئیس اداره فرماندهی و آتشیار فلاحی سرپرست ایستگاه ۱۳ در محل حضور داشت.