‍ آغاز به‌کار چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی غرب کشور در سنندج معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، از آغاز به‌کار چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی”نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی غرب کشور، سوغات و هدایا” در سنندج خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد حامدی […]

آغاز به‌کار چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی و نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی غرب کشور در سنندج

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، از آغاز به‌کار چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی”نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی غرب کشور، سوغات و هدایا” در سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرهاد حامدی گفت: در این رویداد فرهنگی محصولات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، سوغات و تولیدات مشاغل خانگی استان‌های کردستان، همدان، ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی در قالب ٧۴ غرفه به میزبانی استان کردستان در سنندج معرفی و عرضه می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد بستر مناسب و زمینه برای ظهور استعدادها و هنر‌‌های بومی، محلی عنوان کرد و افزود: برگزاری چنین جشنواره و نمایشگاه‌هایی سبب انتقال یک رویداد فرهنگی و زمینه‌ای برای تشویق هنرمندان در تداوم هنرشان محسوب می‌شود.

حامدی یادآور شد: چهارمین جشنواره بزرگ اقوام ایرانی”نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی غرب کشور، سوغات و هدایا” تا ٢١ مهرماه از ساعت ١۶ الی ٢١ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان، پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

کویستان عبدالحکیمی