۱۱۰ تقاطع کلیدی شهر به برق اضطراری تجهیز می‌شوند مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از شناسایی ۱۱۰ تقاطع کلیدی شهر برای تجهیز به برق اضطراری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید آقایی با اعلام این خبر گفت: ۱۱۰ […]

۱۱۰ تقاطع کلیدی شهر به برق اضطراری تجهیز می‌شوند

مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان از شناسایی ۱۱۰ تقاطع کلیدی شهر برای تجهیز به برق اضطراری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید آقایی با اعلام این خبر گفت: ۱۱۰ تقاطع کلیدی در شهر شناسایی شده است که اگر دچار قطعی برق شود، به‌طور قطع شبکه معابر را نیز دچار مشکل خواهد کرد.
او افزود: برای تجهیز این نقاط به برق اضطراری، بودجه مشخصی پیش‌بینی شده و از این تعداد در سال جاری ۶۰ تقاطع به برق اضطراری مجهز شده است.
مدیرکل امور اجرایی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: به این منظور مناطق ۳ و یک که هسته مرکزی شهر را تشکیل می‌دهند در اولویت قرار گرفته و سایر تقاطع‌ها که به مناطق حاشیه کشیده می‌شوند نیز در اولویت‌های دوم و سوم قرار دارند.
او با اعلام اینکه این تقاطع‌ها تا پایان سال جاری به برق اضطراری مجهز می‌شوند، گفت: در بودجه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای این طرح پیش‌بینی شده است.