فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار دپوی غیرقانونی سوخت خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،سرهنگ “حسین بساطی” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک انبار دپوی غیرقانونی سوخت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان،سرهنگ “حسین بساطی” در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مقابله و مبارزه بی امان و مقتدرانه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی، ماموران این فرماندهی گزارش هایی مبنی بر عرضه خارج از شبکه و نگهداری غیرقانونی فرآورده های نفتی در یک انبار دپوی غیرقانونی سوخت دریافت کردند.
وی ادامه داد: ماموران به همراه نماینده شرکت نفت پس از هماهنگی قضائی در محل شناسایی حاضر شدند و در بازرسی به عمل آمده ۷۰ هزار و ۸۸۷ لیتر گازوئیل قاچاق و همچنین ۲ دستگاه وانت نیسان کشف کردند. در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر ملی کشور را به تاراج می گذارند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به قاچاقچیان را نخواهد داد. شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.