کشف ۹۲ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز خطرناک از یک منزل درنجف آباد به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۹۲ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز پرخطر در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبرداد. سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان […]

کشف ۹۲ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز خطرناک از یک منزل درنجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۹۲ کیلو مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز پرخطر در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک منزل مسکونی خبرداد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی بیان داشت: در راستای پیشگیری از حوادث ۴ شنبه آخر سال و در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه دست ساز پرخطر توسطی فردی سودجو در این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل مسکونی این متهم اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف ۹۲ کیلو انواع مواد اولیه ساخت ترقه های دست ساز پرخطر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به این که در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، از خانواده ها درخواست کرد؛ با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشی با سلامتی کامل روزهای بهاری را تجربه کنند.