رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران هشدار داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از خبرگزاری مهر،«رونن بار»، رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با هشدار نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران ادعا کرد که امضای این توافق به افزایش […]

رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از خبرگزاری مهر،«رونن بار»، رئیس سرویس امنیت داخلی شین بت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با هشدار نسبت به تمدید توافق هسته‌ای ایران ادعا کرد که امضای این توافق به افزایش بی ثباتی در منطقه منجر خواهد شد.

رونن بار در جریان سخنرانی در اجلاس مبارزه با تروریسم در دانشگاه رایشمن در شهر هرتزلیا در مرکز فلسطین اشغالی؛ ادعاهایی را علیه نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران مطرح کرد و مدعی شد که ایران نه فقط یک مشکل هسته‌ای، بلکه مشکل اساسی خاورمیانه است.

رئیس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که این روزها به شدت با قیام فلسطینی‌ها در کرانه باختری روبروست و عملیات‌های ضداشغالگری امان نیروهایش را بریده، همچنین ادعا کرد که که ما فقط زمانی می‌توانیم دامنه نفوذ آینده ایران را تصور کنیم که توافق هسته‌ای امضا شود.

این مقام صهیونیستی همچنین مدعی شد که امضای توافق هسته‌ای باعث خواهد شد تا خزانه ایران با ۸۵ میلیارد دلار اضافی غنی شود و بخشی از این مبلغ برای اهداف منطقه‌ای ایران هزینه خواهد شد.

توماس نایدس سفیر آمریکا در تل آویو نیز در این نشست سخنرانی و به تشدید تنش‌ها در کرانه باختری اشاره کرد و گفت تشدید این تنش‌ها تهدیدی برای امنیت تل آویو است.