هوای قابل‌قبول اصفهان در اولین روز هفته شاخص هوای کلانشهر اصفهان امروز شنبه هفتم بهمن‌ماه با میانگین ۹۱ در وضعیت قابل قبول قرار دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه هفتم بهمن با […]

شاخص هوای کلانشهر اصفهان امروز شنبه هفتم بهمن‌ماه با میانگین ۹۱ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز شنبه هفتم بهمن با میانگین ۹۱ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۷۱، میدان انقلاب با ۷۹، پارک زمزم و خیابان زینبیه با ۹۹، خیابان پروین اعتصامی با ۷۶، بزرگراه خرازی با ۸۸، رهنان با ۹۷، خیابان فرشادی با ۷۰، خیابان فیض و کردآباد با ۹۴، بولوار کاوه با ۷۴، خیابان میرزا طاهر با ۶۳ و ایستگاه ولدان با ۸۴ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوا همچنین در ایستگاه خیابان احمدآباد با ۱۱۰ و دانشگاه صنعتی با ۱۴۸ AQI وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در خمینی شهر با ۹۲، شاهین شهر با ۹۸، مبارکه با ۹۰ AQI در وضعیت قابل قبول و در زرین شهر با ۱۷۰ و قهجاورستان با ۱۷۷ AQI قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله سجزی، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است