مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از تملک و آزادسازی پارک شاداب واقع در خیابان کاشانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مجید عرفان منش درباره اقدامات انجام شده […]

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از تملک و آزادسازی پارک شاداب واقع در خیابان کاشانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در منطقه یک شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مجید عرفان منش درباره اقدامات انجام شده در منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی پارک الزهرا، پارک فردوس، پارک شِیش، پارک حمام دوقلو، پارک محلی شیخ بهایی، فضای سبز خیابان طیب و فضای سبز خیابان باب الرحمه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در منطقه یک شهرداری اصفهان در حال انجام است.
او افزود: احداث فضای سبز در محدوده چهارراه شمس آبادی، خیابان مطهری و اطراف ساختمان جهان نما نیز در حال انجام است که تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.
او از توسعه سیستم‌های قطره ای مادی تیران و ترمیم سیستم بابلر خیابان‌های جهاد و فروغی به عنوان دیگر فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز در منطقه یک خبر داد و اظهار کرد: همچنین شبکه توزیع آب میدان جمهوری تا خیابان کاشانی و خیابان فروغی تا خیابان پنج رمضان با اعتبار بیش از ۵ میلیارد تومان در حال انجام است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: تملک و آزادسازی پارک شاداب واقع در خیابان کاشانی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده و احداث آن با هزینه ۵ میلیارد تومان در حال انجام است که تا آخر امسال به بهره برداری می‌رسد.