جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان برگزار شد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با حضور معاونین و کارکنان و کارمندان شهرستان سنندج چهارمین جلسه شورای اداری امروز ظهر در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی گفت: […]

جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان برگزار شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با حضور معاونین و کارکنان و کارمندان شهرستان سنندج چهارمین جلسه شورای اداری امروز ظهر در سالن کنفرانس مجتمع فجر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علی اصغر دریایی گفت: رضایت مندی مراجعین به ویژه اصحاب فرهنگ و هنر در این مدت ارتقا پیدا کرده است، در عرصه شفاف سازی هیچ نکته و مساله قابل پنهان نداریم.

وی افزود: در این جلسات و گفتگوهای کاری بسیاری از امور حوزه فرهنگ و هنر را می توان مورد نقد و بررسی قرار دهیم، از مشورت های همکاران و اصحاب فرهنگ و هنر نمی توانم بی بهره باشم.

مدیرکل فرهنگ کردستان تصریح کرد: ما به عنوان متولیان امور فرهنگ و هنر کردستان بایستی در ابتدای امر دارای روحیات و اخلاقیات ویژه باشیم، صبور باشیم و همدیگر را تحمل کنیم و از ما انتظاری بسیار بیشتر از این ها می رود.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان