افتتاح و آغاز عملیات ۳ طرح آبرسانی شرکت آب منطقه ای کردستان در هفته دولت مهندس آرش آریانژاد گفت: در هفته دولت سالجاری ۳ طرح در بخش آب با اعتبار مجموع یکصد و ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان بانه افتتاح می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس آریانژاد اظهار کرد: […]

افتتاح و آغاز عملیات ۳ طرح آبرسانی شرکت آب منطقه ای کردستان در هفته دولت

مهندس آرش آریانژاد گفت: در هفته دولت سالجاری ۳ طرح در بخش آب با اعتبار مجموع یکصد و ۷۷ میلیارد تومان در شهرستان بانه افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، مهندس آریانژاد اظهار کرد: اجرای خطوط انتقال به طول۴٫۶ کیلومتر از سد عباس آباد تا تصفیه خانه موجود بانه یکی از این پروژه هاست که اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

وی افزود: از دیگر پروژه های این شرکت احداث ایستگاه پمپاژ اضطراری بوئین است که با اعتبار ۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می گردد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کردستان ادامه داد: پروژه آغاز عملیات اجرایی تکمیلی ایستگاه پمپاژ بوئین با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان نیز از پروژه های دیگر است که با اجرای این طرحها مشکل تأمین آب شرب شهرستان بانه مرتفع می گردد.
مهندس آریانژاد اشاره کرد: پروژه های مذکور از محل اعتبارات سفر وزیر نیرو به کردستان، در دی ماه ۱۴۰۰ تأمین اعتبار گردیده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان