پیشرفت ۶۰ درصدی احداث ورودی محله کَلْمِه‌خواران مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی احداث ورودی محله کَلْمِه‌خواران با اعتبار بیش از ۶۰میلیارد تومان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن زمانی اظهار کرد: اجرای عملیات عمرانی احداث و ساماندهی ورودی […]

پیشرفت ۶۰ درصدی احداث ورودی محله کَلْمِه‌خواران

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۰ درصدی احداث ورودی محله کَلْمِه‌خواران با اعتبار بیش از ۶۰میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن زمانی اظهار کرد: اجرای عملیات عمرانی احداث و ساماندهی ورودی محله کلمه‌خواران پس از بررسی کارشناسی در مردادماه سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۲ میلیارد ریال آغاز شد.
او با بیان اینکه این پروژه تا پایان بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با توجه به نبود ورودی ایمن و نداشتن دید کافی رانندگان هنگام ورود و خروج از خیابان سلمان فارسی و احتمال ایجاد حوادث و خطر تصادف، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهروندان ساکن این محله، احداث و ساماندهی مسیر ورودی محله کلمه‌خواران بود.
زمانی با اعلام اینکه این پروژه در فضایی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آزادسازی و تملک شده است، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه فاضلاب این محله در دست اجرا قرار دارد و پس از آن اصلاح و ساماندهی معابر این محله در دستور کار قرار می‌گیرد.