توزیع بیش از ۶ هزار تن کالای تنظیم بازاری در استان اصفهان مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هزار و ۷۰۰ تن میوه، هزار و ۵۰۰ تن برنج و سه هزار تن شکر تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در استان توزیع می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از […]

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: هزار و ۷۰۰ تن میوه، هزار و ۵۰۰ تن برنج و سه هزار تن شکر تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در استان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امید شریفی با اعلام این خبر، گفت: هزار تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب تنظیم بازاری در روزهای پایانی سال در ۱۶۰ مرکز عرضه در سراسر استان توزیع می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: هزار و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازاری نیز در آستانه سال نو و شروع ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

وی با بیان این که سه هزار تن شکر تأمین شده و با قیمت هر کیلوگرم ۲۸ هزار تومان برای مصرف‌کننده عرضه می‌شود، اظهار کرد: برای تنظیم بازار، توزیع گوشت سفید و قرمز منجمد هم در دستور کار قرار دارد.

شریفی با بیان اینکه ۶۰۰ تن مرغ منجمد در بازار عرضه و توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح ویژه نظارتی بر بازار در سراسر استان تا پایان ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود و در شهر اصفهان بیش از ۴۰ گشت مشترک بر بازار نظارت می‌کنند.