رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین سناریوی دروغ خود مدعی شدند مائده جوانفر در اغتشاشات اخیر گیلان کشته شده در حالی که این پرستار جوان در تصادف رانندگی در جاده رشت ـ قزوین جان باخته است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده‌اند، دختر پرستاری به نام «مائده جوانفر» […]

رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین سناریوی دروغ خود مدعی شدند مائده جوانفر در اغتشاشات اخیر گیلان کشته شده در حالی که این پرستار جوان در تصادف رانندگی در جاده رشت ـ قزوین جان باخته است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شده‌اند، دختر پرستاری به نام «مائده جوانفر» با همان ادعاهای دروغ پیشین در اغتشاشات کشته شده است. اما بررسی‌ها خیلی زود مشخص کرد این ادعا هم مانند بسیاری دیگر از این موارد، دروغ است و فوت این خانم هیچ ارتباطی با حوادث اخیر کشور ندارد.

«سیدمهدی فلاح‌میری» دادستان مرکز استان گیلان شایعات منتشره درمورد فوت مائده جوانفر در اغتشاشات را مردود دانست و گفت: این فرد در اثر تصادف فوت شده است. مائده جوانفر پرستار شاغل در گیلان بوده است که در اثر تصادف در اتوبان رشت به قزوین جان خود را از دست داده است.

وی ادامه داد: فوت نامبرده هیچ ارتباطی با تجمعات و اغتشاشات اخیر ندارد و شایعه کشته شدن وی مانور دشمن برای انحراف اذهان عمومی و فضاسازی منفی است.

همچنین، طبق گزارش پلیس راهور، افسر کارشناس علت فوت را عدم توانایی در کنترل وسیله، ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه برابر ماده ۱۲۹ آیین‌نامه راهور تشخیص داده که مصدوم پس از انتقال به بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت شدت جراحات وارده فوت می‌کند.