محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی یک روزه خود، از ساعتی پیش وارد شهرستان قرچک، از توابع استان تهران شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که از صبح امروز یکشنبه […]

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفرهای استانی یک روزه خود، از ساعتی پیش وارد شهرستان قرچک، از توابع استان تهران شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ که از صبح امروز یکشنبه در قالب سفر استانی یک روزه راهی شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا شده است

در ابتدای سفر خود با حضور در گلزار شهدای قرچک به مقام شهدای گمنام ادای احترام کرد و در ادامه از چند پروژه نیمه تمام فرهنگی این منطقه بازدید به عمل آورد.

گفتنی است، شرکت و سخنرانی در مراسم بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خردادماه، نشست با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین، دیدار با جانباز هنرمند هدایت احمدی و حضور در شورای اداری مسئولین این شهرستان ها از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر فرهنگ خواهد بود.