تعامل شهرداری با سازمان جهاد کشاورزی برای جلوگیری از تغییر کاربری‌های صغیرمجاز مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر و سازمان جهاد کشاورزی در راستای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز با یکدیگر تعامل کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه […]

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر و سازمان جهاد کشاورزی در راستای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز با یکدیگر تعامل کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، روح‌‌الله ابوطالبی گفت: شهرداری اصفهان در راستای جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی به بررسی موانع و مشکلات قانونی این موضوع پرداخته و با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی این مشکلات قانونی را برطرف می‌کند.

وی افزود: به دنبال تعامل میان این دو نهاد، گشت‌هایی برای جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی تعیین شده است.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه باید با قوانین موجود نگاه ویژه‌ای به حفظ اراضی کشاورزی داشت، گفت: با توجه به اهمیت حفظ اراضی کشاورزی عوامل مختلفی باعث تغییر کاربری و تخریب اراضی کشاورزی می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با متخلفان تغییر کاربری و حفظ اراضی کشاورزی به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شهرداری اصفهان با تعاملات صورت گرفته با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط همچون جهاد کشاورزی و دستگاه محترم قضائی برخورد قاطع و سلبی با متخلفان انجام می‌دهد