فرمانده انتظامی استان فارس گفت: میراث فرهنگی اعلام کرد که کشورهای اروپایی از سه ماه قبل از مهر اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود، اعتقاد ما این است که با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد، از این رو آمادگی مجموعه فراجا نیز بیشتر شد و هنگامی که به مهر رسیدیم دانش […]

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: میراث فرهنگی اعلام کرد که کشورهای اروپایی از سه ماه قبل از مهر اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود، اعتقاد ما این است که با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد، از این رو آمادگی مجموعه فراجا نیز بیشتر شد و هنگامی که به مهر رسیدیم دانش آموزان در جبهه دشمن نبودند و آنان را همراهی نکردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار رهام بخش حبیبی در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز و شورای قضائی و انتظامی استان فارس که به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: هر وقت دشمن بر روی یک چیزی دست گذاشت و موضع گرفت باید بدانید آن مسئله حق است که دشمن را ناراحت کرده است.

وی در ادامه به هجمه های علمیه روحانیت نیز اشاره و اضافه کرد: در اتفاقات اخیر مشاهده شده که شعارها و هجمه هایی را به روحانیت نسبت دادند؛ این کار دشمن نشان از فعالیت مطلوب این قشر دارد.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: دشمنان با این شعار و نگاه به دنبال این هستند که ایران قوی نباشد، هر وقت ایران قوی نباشد می توانند ضربه بزنند.

وی به تبیین وقایع اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: میراث فرهنگی اعلام کرد که کشورهای اروپایی از سه ماه قبل از مهر اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود، اعتقاد ما این است که با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد، از این رو آمادگی مجموعه فراجا نیز بیشتر شد و هنگامی که به مهر رسیدیم دانش آموزان در جبهه دشمن نبودند و آنان را همراهی نکردند.

سردار حبیبی گفت: شب اول و دوم اغتشاشات هجمه سنگینی آوردند که مردم را به سطح خیابان بیاورند اما مردم همراهی نکردند. دشمن همه هم و غم خود را گذاشت تا مردم را علیه پلیس به صحنه بیاورد اما مردم دشمن را همراهی نکردند. نیروی انتظامی در اغتشاشات شهید داد اما کسی از اغتشاشاگران را نکشت .

وی افزود: فرماندهی انتظامی، سپاه و مجموعه قضائی سوگند خورده اند که وجود خود را برای آسایش مردم و انقلاب و حضرت آقا می گذارند