بیانیه سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت قیام ۱۷ شهریور زنده نگه داشتن این ایام و خاطرات افتخارآمیز آن دوران بیمه کننده انقلاب اسلامی و ضامن حیات و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این بیانیه آمده است: بسم الله […]

بیانیه سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت قیام ۱۷ شهریور

زنده نگه داشتن این ایام و خاطرات افتخارآمیز آن دوران بیمه کننده انقلاب اسلامی و ضامن حیات و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم شهریور عاشورای انقلاب اسلامی است وملت شریف ایران یاد آن روز را زنده نگه دارند. امام خمینی(ره)

حادثه تظاهرات ۱۷ شهریور ۱۳۵۷، یادآور ایثار و از جان گذشتگی شهدایی است که با نثار خون خود، میدان ژاله سابق تهران را میدان تحقق دلاور مردی و رشادت‌های تاریخی و تاریخ‌ساز خود ساختند، تا میدان ژاله به خون بنشیند و به میدان شهدا مبدل گردد تا روزگار باقی است نام شهدای آن بر تارک تاریخ این مرز و بوم به عنوان نگهبانان انقلاب اسلامی و پیش‌قراولان و پیشگامان فجرآفرین بهمن ۵۷ خواهد درخشید.

سلام بر هفده شهریور که از ایام اللّه است و سلام بر حماسه ‏سازان ۱۷ شهریور و بر آفرینندگان حماسه جمعه سرخ و خونین ۱۷ شهریور ۵۷ که عاشقانه شربت شهادت نوشیدند و مشتاقانه به دیدار پروردگارشان شتافتند. درود بر مردان و زنان پاکدل که روز ۱۷ شهریور ۵۷ را به روز آغاز سقوط سریع رژیم سفّاک ستمشاهی پهلوی تبدیل کردند واین روز، عامل تسریع‌کننده در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷ نقش تعیین‌کننده‌ای را به درستی ایفا کرد و یکی از نقاط عطف مبارزات ملت مسلمان ایران علیه رژیم پهلوی شد.

سپاه بیت‌المقدس کردستان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد قیام یوم ‌الله هفدهم شهریور و اربعین سرور وسالار شهیدان ، حضرت ابا عبد الله الحسین(علیه السلام) با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیزاسلام ، به ویژه شهدای گرانقدر یوم ا… هفدهم شهریور ، اعلام میدارد، زنده نگه داشتن این ایام و خاطرات افتخارآمیز آن دوران بیمه کننده انقلاب اسلامی و ضامن حیات و بقاء نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استقلال و آزادی است.