برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شورای مراکز استان‌ها در اصفهان رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نخستین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شورای اسلامی مراکز استان کشور و چهارمین اجلاس شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از […]

برگزاری نخستین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شورای مراکز استان‌ها در اصفهان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نخستین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شورای اسلامی مراکز استان کشور و چهارمین اجلاس شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور اظهار کرد: نخستین نشست هم‌اندیشی رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرهای مراکز استان کشور و چهارمین اجلاس شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی روزهای ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در هتل سپاهان اصفهان برگزار می‌شود. وی با اشاره به برگزاری چهارمین نشست کمیسیون‌های فرهنگی شهرهای حماسه‌ساز ایران در جریان انقلاب اسلامی افزود: نخستین نشست در شهر مشهد، اجلاس دوم در شهر قم و اجلاس سوم در شهر یزد برگزار شده است و چهارمین اجلاس نیز در اصفهان برگزار خواهد شد. رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست ایجاد هم‌افزایی است، تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری این نشست‌های هم‌افزایی بین رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای مراکز استان‌ها ایجاد شود و نقشه راهی را برای ایجاد هم‌افزایی بین شهری ترسیم کند و بتوانیم در موضوعات مختلف، اقدامات مؤثری را رقم بزنیم. حجت‌الاسلام مهروی‌پور با اشاره به برگزاری این اجلاس با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: موضوعات مطرح شده در این اجلاس در قالب نشست‌های تخصصی پیگیری و در نهایت بیانیه‌ای صادر می‌شود که پس از تصویب، در مورد آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.