گزینش مأمور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز بالاتر است امام جمعه اصفهان گفت: گزینش کار مشکلی است و گزینش مأمور نیروی انتظامی که با مردم در ارتباط است از گزینش قاضی نیز بالاتر است، لذا باید افراد با استعداد را در این زمینه قبول کنید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

گزینش مأمور نیروی انتظامی از گزینش قاضی نیز بالاتر است

امام جمعه اصفهان گفت: گزینش کار مشکلی است و گزینش مأمور نیروی انتظامی که با مردم در ارتباط است از گزینش قاضی نیز بالاتر است، لذا باید افراد با استعداد را در این زمینه قبول کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در دیدار کارکنان و کارکنان فرماندهی مرکز آموزش شهید بهشتی با اشاره به پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و عصبانیت استکبار به‌ویژه آمریکا اظهار کرد: جبهه مقاومت کار اساسی در مقابل رژیم صهیونیستی که ادعا امنیت داشت کرد، اگرچه این رژیم دست به جنایت می‌زند و دستور به کشتار کودکان را می‌دهد.

امام‌جمعه اصفهان افزود: رژیم صهیونیستی همچنان از آمریکا دنباله‌روی می‌کنند درحالی‌که نمی‌داند آمریکا، این رژیم را وسیله‌ای قرار داده است که به‌واسطه آن پایگاهی در منطقه داشته باشد.

وی گفت: در قرآن کریم نیز آمده است که قوم یهود، حضرت موسی (ع) را آزار می‌دادند، همچنان که در داستان فرعون و پس از نجات بنی‌اسرائیل و روئیت لطف و معجزه الهی، به حضرت موسی (ع) پیشنهاد کردند ” قَالُوا یَا مُوسَی اجْعَلْ لَنَا إِلَٰهًا کَمَا لَهُمْ آلِهَهٌ “.

وی تخریب بیمارستان و کشتن خبرنگاران به دست رژیم صهیونیستی را برخلاف قوانین جنگی عنوان کرد و ادامه داد: تعبیر امام (ره) این بود که اسرائیل سرطان منطقه است، به این معنا که اگر راه پیدا کنند می‌خواهند به همه کشورهای اسلامی دست یابند و همه را تابع خود کنند و تا این رژیم در منطقه باشد این جنگ‌ها وجود دارد.