به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین کیانی طی پیامی به نمایندگی از کارکنان خدوم و ولایت مدار دامپزشکی استان اصفهان و جامعه روحانیون ناظر شرعی استان، اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم را محکوم نمود. <<بسم الله الرحمن الرحیم>> […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین کیانی طی پیامی به نمایندگی از کارکنان خدوم و ولایت مدار دامپزشکی استان اصفهان و جامعه روحانیون ناظر شرعی استان، اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم را محکوم نمود.

<<بسم الله الرحمن الرحیم>>

درود خداوند بر ارواح طیبه شهدا از بدو اسلام تا شهدای مدافع حرم

شهادت عزتی ابدیست که اولیا خاص خدا، آنان که ندای هل من ناصر امامشان را شنیده و لبیک گفتند و در آن مسیر جانشان را فدا نمودند، حلاوتش را میدانند.

باری دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و همزمان با سالروز شهادت شهید شاخص مدافع حرم، شهید محسن حججی که چندسالی است به پاس مجاهدت‏ها و دلاوری‏های او به روز گرامیداشت شهدای مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع )نیز معروف شده است، شاهد بی‏حرمتی همان چهره‏ای هستیم که هنوز ننگ کف زدن و سوت زدن طرفداران کف خیابانش در در روز عاشورای حسینی سال ۱۳۸۸ در خاطره جمعی ایرانیان غیرتمند و ارادتمند به ساحت امام غریب‏شان، ابی‏عبدالله الحسین(ع) باقی مانده است.

اینک که ضدانقلاب باب عقده گشایی باز نموده اند، بدانند حریم ولایت امروز نیز همچون گذشته خط قرمز جوانان انقلابی ایران اسلامی و بالاخص هم استانی های این شهید مدافع حرم است. فتنه گرانی که به آبروییشان شهره آفاق شده اند بدانند، هر دهانی لب به اهانت به مقدساتمان گشاید را خواهیم شکست.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان خدوم و ولایت مدار دامپزشکی استان اصفهان و روحانیون ناظر شرعی استان، ضمن تقدیم خالصانه‏ترین سلام‏ها و ارادت‏ها به روح پرفتوح امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب، شهدای هشت‏سال دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم، چنین حرکت‏های مذبوحانه و کینه‏توزانه‏ای را شدیدا محکوم نموده و هشدار می‏دهیم که صبر انقلابی مردم مومن و ولایتمدار ایران و رأفت اسلامی نظامی اسلامی همیشه و تحت هر شرایطی پایدار نخواهد ماند و هرلحظه ممکن است مصونیت هتاکان حرمت خون شهداء و قهرمانان ملی این مرز و بوم از آنان برداشته شود.

احمدرضا کیانی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دامپزشکی استان اصفهان