به همت خیرین خیریه امام موسی کاظم و کانون خدمت رضوی علی بن ابیطالب بازار در چهارشنبه امام رضایی این هفته ۱۱زندانی آزاد شدند.دبیر کانون های خدمت رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: جهت آزادسازی زندانیان اعم از زندان نسوان و غیر نسوان که در هر هفته برای بیش از ۱۰ […]

به همت خیرین خیریه امام موسی کاظم و کانون خدمت رضوی علی بن ابیطالب بازار در چهارشنبه امام رضایی این هفته ۱۱زندانی آزاد شدند.
دبیر کانون های خدمت رضوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت: جهت آزادسازی زندانیان اعم از زندان نسوان و غیر نسوان که در هر هفته برای بیش از ۱۰ نفر مقدمات آزادسازی به همت خیرین فراهم می شود.

وی از اعزام زندانیانی که آزاد می شوند به همراه خانواده خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم که زندانیانی که آزاد می شوند،به همراه خانواده به مشهد اعزام کنیم.
غلامحسین وطنی مسئول خیریه امام موسی کاظم نیز به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت:چهار هفته است که جلسات چهارشنبه های امام رضایی جهت آزادسازی زندانیان با استقبال پرشور خیرین برگزار می شود.
در جلسات قبل ۱۶ نفر از زندانیان آزاد شدند.
وی افزود: در هریک از این چهار جلسه، به عدد ۸ در حوزه های مختلف پرونده های زندانیان منجر به آزادی شد
وطنی ادامه داد:۸ پرونده درمانی، ۸ پرونده ارزاق ، ۸ پرونده معیشت و ۸پرونده اجاره و رهن در این جلسات بررسی و توسط خیرین منجر به آزادی زندانیان و حل مشکلات آن ها شد.
وی افزود: امروز ۲ نفر خانم و ۹ نفر آقا به لطف الهی آزاد شدند و ۸ پرونده معیشت برای خانواده های زندانیان مورد بررسی وحل مشکل شد.
مسئول خیریه امام موسی کاظم از شور عجیبی که بین خیرین در این زمینه به راه افتاده یاد کرد و آن را لطفی از جانب آقا علی بن موسی الرضا و مولایمان صاحب الزمان و سایر اهلبیت دانست.
وطنی خاطرنشان کرد: نور ولایت در این جلسه احساس می‌شود و کسانی که یک جلسه از چهارشنبه های امام رضایی در این جلسه حضور داشتند علاقه مند به حضور در جلسات بعدی نیز شدند.
وی در پایان از مردم خواست در این راه همیاری و همکاری لازم را با این خیریه داشته باشند و منجر به آزادی زندانیان بیشتری گردند.
محمد حسین امامی، معاون خادمیاری دبیرخانه کانون های خدمت رضوی نیز به خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران گفت:جهت آزادی پنج نفر از این یازده نفری که امروز آزاد شدند،یک میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه لازم بود که حدود ۴۰۰میلیون تومان از آن به همت نمایندگی اصفهان آستان قدس رضوی، پرداخت شد و۳۹۰میلیون تومان از طریق گذشت شکات فراهم شد و۲۵۰میلیون تومان آورده مددجویان بود و۴۲۰میلیون تومان نیز توسط ستاد دیه پرداخت شد و باقیمانده این مبلغ نیز به همت خیرین کوثر بهشت زندان نسوان فراهم شد و برای آزادسازی دیگر افراد از این یازده نفر توسط خیرین و حضار در جلسه کمک های نقدی جمع آوری شد.
خبرنگار: الهام خانی