پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالگرد شهادت مولای متقیان، امیر مومنان حضرت علی(ع)/ خط سرخ شهادت حیات‌بخش و حرکت‌بخش اسلام ناب محمدی است به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است: بسمه تعالیسالروز شهادت مولای متقیان، امیرمومنان علی (ع) […]

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالگرد شهادت مولای متقیان، امیر مومنان حضرت علی(ع)/ خط سرخ شهادت حیات‌بخش و حرکت‌بخش اسلام ناب محمدی است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ،به نقل از ایثار، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:

بسمه تعالی
سالروز شهادت مولای متقیان، امیرمومنان علی (ع) همواره با حزن و اندوهی وصف‌ناپذیر همراه است، اندوهی غیرقابل تحمل جهت از دست دادن وصی نبوت، گنج ولایت و روح عدالت که بسیار سنگین است.
امام همامی که شهدا و ایثارگران معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با الگو قرار دادن سیره و سلوک آن حضرت در راه پاسداشت ارزش‌های الهی، اسلامی و انقلابی، جانفشانی و ایثار نمودند و به شوق دیدار معبود در محراب شهادت ندای «فزت و رب الکعبه» را زمزمه کردند.

بی‌شک سیره شهادت از مدینه تا کوفه و سپس کربلا، کاظمین، مشهد، قم، تهران و انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و خرمشهر؛ سرپل ذهاب و اروند تا حلب و خان طومان و ان‌شاءالله تا ظهور حضرتش ادامه دارد و این خط سرخ شهادت حیات‌بخش و حرکت بخش اسلام ناب محمدی است.

امروز و در گام دوم انقلاب نقش سیره اسلامی ایثار و شهادت نویدبخش فردایی روشن است که پس شب‌های قدر و به لطف مناجات پدر و مادر شهدا و جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی طلوع خواهد کرد.

به یقین فرهنگ ایثار و شهادت پیشران بزرگی است برای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و برای ایجاد گفتمان جدیدی که جهان امروز برای نجات و رهایی از مشکلات بدان نیازمند است و گفتمان ایثار و شهادت می‌تواند گام‌هایی را که برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب برداشته می‌شود مستحکم‌تر نماید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امیر مومنان حضرت علی (ع) به ملت شریف ایران و خانواده معزز شهدا و ایثارگران، یاد و خاطره تمامی شهدا و ایثارگران معظم را که در پیروی از مولای متقیان علی (ع) بر ما پیشی گرفتند و مایه افتخار، عزت و سربلندی میهن اسلامی‌مان شدند گرامی می‌دارم.

ان‌شاءالله به برکت نزول قرآن بر پیامبر عظیم الشأن (ص) و قداست شهادت سرور و مولای متقیان عالم حضرت علی (ع) در این ماه عبادت، از این شب‌ها و لحظات بیشترین معرفت و معنویت برای همه ما حاصل شود.