شمیم دل‌انگیز «اهالی بهشت» برای سومین سال در اقصی نقاط استان اصفهان می‌پیچد کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های استان امسال در آستانه سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان کاروان اهالی بهشت خواهند بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، ایام فاطمیه سال ۱۴۰۰ بود که پس از چندین سال، […]

شمیم دل‌انگیز «اهالی بهشت» برای سومین سال در اقصی نقاط استان اصفهان می‌پیچد

کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های استان امسال در آستانه سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میزبان کاروان اهالی بهشت خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از صاحب نیوز، ایام فاطمیه سال ۱۴۰۰ بود که پس از چندین سال، کاروان شهدای گمنام با نام «اهالی بهشت» در استان اصفهان به راه افتاد. این کاروان از حدود ۱۰ روز قبل از سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهرها و روستاهای استان اصفهان را به عطر شهدا معطر کرد و در سالروز شهادت ام ابیها در شهر اصفهان مورد استقبال باشکوه مردم قرار گرفت.

کاروان اهالی بهشت سال گذشته درست زمانی که در اوج فتنه و ناآرامی‌ها به سر می‌بردیم، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از شهر اصفهان کار خود را با محوریت تبیین امنیت و جانفشانی شهدای مدافع حرم آغاز کرد و بعد از آن تا ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در شهرها و روستاهای مختلف استان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

مردم با استقبال بی‌نظیر و باشکوه خود نشان دادند که خط آنها از خط آشوب‌گران و فتنه‌انگیزان جداست؛ تفاوتی هم نداشت که با حجاب باشد یا بی‌حجاب.

کاروان اهالی بهشت طراوت ویژه‌ای به استان اصفهان بخشید و سکینه‌ای برای دل‌های متلاطم و وحشت‌زده از حوادث و فتنه سال گذشته بود.

و اما امسال هم شمیم دل‌انگیز کاروان اهالی بهشت برای سومین سال متوالی در اقصی نقاط استان اصفهان خواهد پیچید.

حسن امینی اظهار کرد: کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های استان در آستانه سوم جمادی‌الثانی سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) میزبان کاروان اهالی بهشت خواهند بود.

جانشین لشکر مقدس ۱۴ امام حسین(ع) افزود: جزئیات بیشتر و برنامه زمان‌بندی حضور کاروان در شهرستان‌های استان به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.