مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فروشگاه جدید کوثر شماره ۲ واقع در سپاهان‌شهر در بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: فروشگاه کوثر شماره دو واقع در سپاهان‌شهر در سال ۱۳۸۹ در فضایی […]

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: فروشگاه جدید کوثر شماره ۲ واقع در سپاهان‌شهر در بهار سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور اظهار کرد: فروشگاه کوثر شماره دو واقع در سپاهان‌شهر در سال ۱۳۸۹ در فضایی به مساحت حدود هزار متر مربع احداث شد.
او با بیان اینکه این فضا با جمعیت و نیاز شهروندان درخصوص تنوع محصولات متناسب نبود، اضافه کرد: پس از آن زمینی در مجاورت این فروشگاه به مساحت ۲ هزار و ۱۱۰ متر مربع با همکاری شهرداری منطقه پنج تملک و عملیات احداث بازار جدید با زیربنای ۳ هزار و ۲۲۵ متر مربع آغاز شد.
ماه‌آورپور با اعلام اینکه بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان برای احداث این بازار هزینه شده است، افزود: عملیات احداث این بازار در حال تکمیل است و در بهار ۱۴۰۲ جایگزین فروشگاه کوثر قبلی می‌شود.