امکان ثبت سفارش تک‌جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای دانش‌آموزان و معلمان از هجدهم مهرماه فراهم شده و دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و متقاضیان کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۲۴ مهرماه) نسبت به ثبت سفارش تک‌جلدی کتب مورد نیاز خود اقدام کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید […]

امکان ثبت سفارش تک‌جلدی کتاب‌های درسی دوره ابتدایی برای دانش‌آموزان و معلمان از هجدهم مهرماه فراهم شده و دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و متقاضیان کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۲۴ مهرماه) نسبت به ثبت سفارش تک‌جلدی کتب مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، در راستای تسهیل دسترسی دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی به کتاب‌های درسی، بخش توزیع تک‌جلدی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از روز دوشنبه ۱۸ مهرماه برای دانش‌آموزان ابتدایی فعال شده است و سامانه مذکور برای دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش از روز یکشنبه ( ۲۴ مهرماه) فعال می‌شود.

به‌منظور تهیه کتاب درسی به‌صورت تک جلدی، افراد می‌توانند از طریق مراجعه به بخش تک جلدی سامانه irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب درسی دوره‌های تحصیلی ابتدایی، دوره‌های اول و دوم متوسطه نظری و کتاب‌های عمومی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش کنند.
بسته‌های سفارشی از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مکان سفارش به متقاضی تحویل داده می‌شود.
سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اعلام کرده است که تمام کتاب‌های درسی در تمام پایه‌ها و دوره‌های تحصیلی در قالب فایل پی‌دی‌اف (PDF) و به‌صورت رایگان از طریق پایگاه کتاب درسی به نشانی chap.sch.ir نیز قابل دریافت است.