دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواه شهدای دهگلان نماینده ولیه فقیه در استان کردستان با خانواده دو شهید والامقام شهرستان دهگلان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شهید محمد صدیق خالدیان روز دوازدهم شهریور ماه سال ۱۳۴۶ در روستای معصوم آباد از توابع شهرستان قروه، میان خانواده متدین […]

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواه شهدای دهگلان

نماینده ولیه فقیه در استان کردستان با خانواده دو شهید والامقام شهرستان دهگلان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ شهید محمد صدیق خالدیان روز دوازدهم شهریور ماه سال ۱۳۴۶ در روستای معصوم آباد از توابع شهرستان قروه، میان خانواده متدین به دنیا آمد.

وی در سیزدهم خرداد ماه سال ۱۳۶۸ با تصمیم بزرگان خانواده با دختری از خانواده‌ای نجیب ازدواج می‌کند و با رسیدن به سن ۱۸ سالگی برای گذراندن خدمت مقدس سربازی پس از دوره آموزشی عازم شهر بانه می‌شود.


محمد صدیق سرانجام پس از مدت‌ها مجاهدت، روز بیست و نهم مرداد ماه سال ۱۳۶۸ در حالیکه هنوز سه ماه از ازدواجش نگذشته بود، حین درگیری با ضد انقلاب در شهرستان بانه به شهادت رسید و پیکر مطهرش روز اربعین پس از تشییع در روستای علی آباد مشیر به خاک سپرده شد.

حجت السلام پورذهبی در ادامه با خانواده شهید «مظفر صادقی» در شهرستان دهگلان دیدار کرد.

شهید «مظفر صادقی» جزو شهدای پیشمرگ مسلمان کرد و متولد ۱۳۳۷ در شهرستان دهگلان بود که در سال ۱۳۵۹ و در سن ۲۲ سالگی در شهرستان موچش در درگیری کمین با دشمن به درجه رفیع شهادت نایل گردید.

کویستان عبدالحکیمی