زنگ انقلاب با حضور مادر شهید رضا قلعه شاهی نواخته شد زنگ انقلاب در دبستان دخترانه حوراء شهر اصفهان در آیینی با حضور مادر شهید رضا قلعه شاهی که در محرم سال ۵۷به ضرب گلوله شهید شده بود، نواخته شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه، در […]

زنگ انقلاب در دبستان دخترانه حوراء شهر اصفهان در آیینی با حضور مادر شهید رضا قلعه شاهی که در محرم سال ۵۷به ضرب گلوله شهید شده بود، نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان، چهارشنبه یازدهم بهمن‌ماه، در این آیین ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، بیان کرد: امروز ما به پیشواز دهه فجر انقلاب اسلامی رفته‌ایم؛ ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ روز پنجشنبه بود و امسال نیز ۱۲ بهمن پنجشنبه است که این مطابقت را به فال نیک می‌گیریم.

استاندار اصفهان ادامه داد: آنچه رمز پیروزی انقلاب و دوام و بقای آن شد، وحدت کلمه است که در نخستین روز ورود امام خمینی (ره) به ایران نیز مورد تأکید قرار گرفت؛ امام راحل وحدت کلمه را سرّ پیروزی مردم بر استکبار و طاغوت می‌دانستند.

وی عنوان کرد: وحدت کلمه همان چیزی است که از سال ۵۷ تا امروز که ما در حال مبارزه هستیم، پیروز نگاهمان داشته است.

استاندار اصفهان اذعان کرد: در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ما در ایران تعداد زیادی پزشک هندی و پاکستانی داشتیم؛ اما امروز دانشجویان بسیاری از کشورهای دنیا در ایران درس پزشکی می‌خوانند.

وی اضافه کرد: در دوران طاغوت، اختیار بسیاری از دارایی‌ها و سرمایه‌های ملی ایرانیان در اختیار مردم نبود؛ تعداد زیادی مستشار آمریکایی و اروپایی در ایران حضور داشتند؛ اما امروز به برکت استقلال روی پای خودمان ایستاده‌ایم.

مرتضوی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را رمز پیروزی دانست و خاطرنشان کرد: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم و این همان اتفاقی است که سرنوشت ما را تعیین می‌کند؛ از طریق مجلس شورای اسلامی است که مردم خودشان برای کشور قانون تعیین می‌کنند و از این راه، استقلال کشور حفظ می‌شود.
خبرنگار: الهام خانی