بیش از نیم تن مواد غذایی فاسد در اقلید معدوم شد به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، اکبر نوربخش رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید گفت: در بازدید‌های کارشناسان بهداشت محیط اقلید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در صنوف مختلف، بیش از ۶۰۰ کیلوگرم […]

بیش از نیم تن مواد غذایی فاسد در اقلید معدوم شد

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، اکبر نوربخش رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید گفت: در بازدید‌های کارشناسان بهداشت محیط اقلید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در صنوف مختلف، بیش از ۶۰۰ کیلوگرم انواع لبنیات و مواد غذایی تاریخ گذشته جمع آوری و امحا شد.
او افزود: نظارت‌های مستمر بر مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، اقلام آرایشی و بهداشتی به صورت گشت‌های روزانه ادامه دارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با متخلفان برخورد می‌شود.
نوربخش با اشاره به اهمیت سلامتی مردم و همچنین احتمال بروز بیماری وبا و سایر بیماری‌های روده ای، از متصدیان اصناف خواست در ارائه مواد غذایی و خدمات سالم به شهروندان دقت کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید اضافه کرد: سامانه بهداشت ۱۹۰ به طور شبانه روزی و در تمام هفته، آماده دریافت شکایت‌های بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای است و شهروندان می‌توانند در تماس با شماره تلفن ۱۹۰ شکایات بهداشتی خود را اعلام کنند.