مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با گرامیداشت بیست و ششم مردادماه فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان غیور […]

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با صدور پیامی سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ایران را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، در پیامی با گرامیداشت بیست و ششم مردادماه فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان غیور به میهن اسلامی، اظهار داشت: این روز به عنوان روزی پر افتخار بر صفحات زرین انقلاب اسلامی ایران حک شده و یادآور ایامی پرشور و معطر به حضور دوباره عزیزانی است که عطر شهیدان را با خود به ارمغان آوردند.

متن پیام به شرح زیر است: ۲۶مرداد ماه یادآور سالروز بازگشت اسوه های ایمان، عاشقان ولایت، آینه تمام نمای صلابت و بردباری، “آزادگان سرافراز “ است. روز بزرگی که باید به آن انسان های نیکو سرشت و معتقد افتخار کرد که با وجود تمام شکنجه ها، مصائب و سختی های سال های اسارت در برابر رژیم بعث عراق و حامیان آن ذره ای از اعتقاد آنها کاسته نشد و جهان و جهانیان را مبهوت استقامت، رشادت و مقاومت خویش کردند.

شما آزادگان به عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که همواره بزرگی و بزرگ منشی تان در خاطره ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند. بدینوسیله ضمن گرامیداشت این روز خجسته، به خانواده های گرانقدر شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و بخصوص آزادگان غیور استان اصفهان تبریک عرض می کنم. امید است در تمام مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

کریم زارع . مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان