دانش‌آموزان و فرهنگیان اصفهانی در بیست و سومین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری درخشیدند.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دانش‌آموزان و فرهنگیان اصفهانی در بیست و سومین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری درخشیدند. دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در مجموع حائز ۹۶ رتبه، شامل پنج رتبه برتر و ۹۱ رتبه شایسته تقدیر شدند. در […]

دانش‌آموزان و فرهنگیان اصفهانی در بیست و سومین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری درخشیدند.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، دانش‌آموزان و فرهنگیان اصفهانی در بیست و سومین جشنواره ملی پرسش مهر ریاست‌جمهوری درخشیدند.

دانش‌آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در مجموع حائز ۹۶ رتبه، شامل پنج رتبه برتر و ۹۱ رتبه شایسته تقدیر شدند.

در بخش فرهنگیان خانم‌ها فهیمه رمضانی از شهرستان خوانسار، زهرا صالحی رزوه از ناحیه پنج شهر اصفهان و آقای سبحان موذنی از باغبهادران در رشته ایده نو موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

در بخش دانش‌آموزی نیز خانم فاطمه محمدیان از شهرستان خمینی‌شهر و آقای مهدی رمضانی از مهردشت در رشته ایده نو، رتبه برتر کشور را کسب کردند.

گفتنی است، رئیس‌جمهور در مهرماه سال گذشته با طرح سؤال‌های «برای افزایش بهره‌وری در آموزش چه اقداماتی باید انجام شود؟» و «مدرسه خوب دارای چه خصوصیاتی است؟»، سؤال پرسش مهر را مطرح و دانش‌آموزان و فرهنگیان پاسخ خود را در قالب‌های اعلام شده به دبیرخانه پرسش مهر مستقر در آموزش و پرورش استان البرز ارسال نمودند.