محل دفن پسماند شهرستان؛ در کارگروه مدیریت پسماند تیران و کرون مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از واحد حفاظت محیط زیست تیران و کرون، کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان با حضور تمامی اعضا و درمحل فرمانداری شهرستان، تشکیل و پس از تبادل نظر بین اعضا، […]

محل دفن پسماند شهرستان؛ در کارگروه مدیریت پسماند تیران و کرون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از «پارما» از واحد حفاظت محیط زیست تیران و کرون، کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان با حضور تمامی اعضا و درمحل فرمانداری شهرستان، تشکیل و پس از تبادل نظر بین اعضا، مصوباتی اتخاذ شد.

از مصوبات این کارگروه؛ ارسال گزارش پسماند شهرستان به صورت هفتگی توسط این واحد حفاظت محیط زیست به فرمانداری شهرستان، ارسال نقاط محل دفن زباله توسط شهرداری تیران به ادارات و انجام بازدید میدانی، رفع آلودگی ناشی از شیرابه های پساب زباله و محل بارگیری زباله شهر تیران و بررسی محل دفن زباله توسط ادارات حفاظت محیط زیست، دامپزشکی، شبکه بهداشت، منابع طبیعی و آب منطقه ای و اعلام نظر به فرمانداری شهرستان، می توان به موارد ذکر شده اشاره کرد.

بررسی کارشناسی آلاینده های کارخانه صبا کاشی توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نیز از مصوباتی بود که به درخواست شورای شهر عسگران، مطرح شد.