رئیس جمهور با حضور در محل نیروگاه سیکل ترکیبی آریان ۲ زنجان، دستور افتتاح رسمی واحدهای گازی اول و دوم این نیروگاه به ظرفیت تولید ۳۶۶ مگاوات را صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه با سفر به استان زنجان، […]

رئیس جمهور با حضور در محل نیروگاه سیکل ترکیبی آریان ۲ زنجان، دستور افتتاح رسمی واحدهای گازی اول و دوم این نیروگاه به ظرفیت تولید ۳۶۶ مگاوات را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه با سفر به استان زنجان، واحدهای گازی اول و دوم نیروگاه آریان ۲ زنجان را با ظرفیت تولید ۳۶۶ مگاوات برق به شکل رسمی افتتاح کرد.
برای ساخت این نیروگاه که توسط بخش خصوصی احداث شده است، ۱۳۰ میلیون یورو اعتبار هزینه شده و با بهره‌برداری از آن ۲۴۰ نفر به شکل مستقیم و غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد می‌شود.
رئیس جمهور همچنین از بخش‌های مختلف این نیروگاه بازدید کرد و با توضیحات مدیران نیروگاه و دست‌اندرکاران احداث آن، از جزئیات احداث و فعالیت آن مطلع شد.