برپایی ۱۰۰ پایگاه برای جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند کردستانی مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از برپایی یکصد پایگاه جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند کردستانی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی عنوان کرد: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس برنامه جمع آوری کمک […]

برپایی ۱۰۰ پایگاه برای جمع آوری کمک به دانش آموزان نیازمند کردستانی

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از برپایی یکصد پایگاه جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند کردستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی عنوان کرد: هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس برنامه جمع آوری کمک برای دانش آموزان نیازمند به صورت هم زمان در سراسر کشور و با همکاری سازمان صدا و سیما، آموزش و پرورش و مجموعه استانداری، سپاه و بسیج و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، افزود: هدفمند کردن کمک ها برای آموزش و تحصیل نوجوانان نیازمند و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری از طریق برگزاری این برنامه دنبال می شود.
طوسی گفت: برنامه اصلی شور عاطفه های امسال در روز پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه از طریق مراکز نیکوکاری، کلیه دفاتر کمیته امداد و پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهرها آغاز می شود.
وی تصریح کرد: همچنین در روز جمعه در محل برگزاری مصلاهای نماز جمعه سراسر استان این کمک ها جمع آوری خواهد شد.
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: هم زمان با بازگشایی مدارس و در هفته نخست مهر ماه با همکاری آموزش و پرورش نیز در محل مدارس کمک ها برای دانش آموزان نیازمند همان مدارس جمع آوری خواهد شد.
وی اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده در هر شهرستان برای نیازمندان همان منطقه و محل جمع آوری شده هزینه خواهد شد.
طوسی افزود: سال گذشته چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک مردمی از طریق جشن عاطفه ها جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گفت.
وی افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ بنام کمیته امداد استان کردستان برای مشارکت در این کار خداپسندانه اختصاص داده شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان