روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، از معارفه حجت الاسلام رازیانی به عنوان مدیر کل جدید این سازمان در روزهای آتی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پیش از این معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان و مدیر تبلیغات اسلامی […]

روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، از معارفه حجت الاسلام رازیانی به عنوان مدیر کل جدید این سازمان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی پیش از این معاون مرکز خدمات حوزه علمیه استان و مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان‌های بانه، مریوان و سقز بوده است.
بیش از ۲۱ سال تبلیغ و مدیریت مراکز فرهنگی و نیز تدریس در حوزه‌های علمیه و مراکز آموزشی، و فعالیت موفق در حوزه تقریب و توسعه وحدت اسلامی از سوابق و توانمندی‌های وی به شمار می‌رود.
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان کردستان از شاگردان حضرات آیات مصباح یزدی و جوادی آملی بوده است.
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بهمن ماه سال جاری با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولین، مبلغان و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حاتمیان مدیرکل فعلی تبلیغات اسلامی کردستان به مقام بازنشستگی نائل شده و در روزهای آتی حجت‌الاسلام والمسلمین رازیانی به عنوان مدیر کل جدید این نهاد در استان معرفی خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان