تمامی موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد که به هر شکل از اقشار آسیب‌پذیر حمایت می‌کنند، منوط به اینکه تمامی اطلاعات حمایت‌ها و کمک های خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نمایند، می توانند ازمعافیت‌های مالیاتی برخوردار شوند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره […]

تمامی موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد که به هر شکل از اقشار آسیب‌پذیر حمایت می‌کنند، منوط به اینکه تمامی اطلاعات حمایت‌ها و کمک های خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت نمایند، می توانند ازمعافیت‌های مالیاتی برخوردار شوند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران سعید دهقانی با اعلام این موضوع، بیان داشت: بر اساس بند (و) تبصره ۱۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، همه دستگاه های و نهادهای عمومی غیردولتی و بنیادها که به هر شکل از اقشار آسیب پذیر حمایت می‌کنند، مکلف هستند تمامی حمایت‌ها و کمک های خود را به تفکیک شناسه ۱۴ رقمی ثبت کنند.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: موسسات خیریه در تمامی کشورها از ارکان بخش رفاه اجتماعی به شمار می‌روند و با این وجود، در صورت نبود نظارت مناسب و دقیق، امکان استفاده از عنوان خیریه برای پولشویی و فساد محتمل است که موجب سلب اعتماد عمومی به خیریه‌ها می‌شود.