نمایشگاه یلدایی توانمندی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان گشایش یافت به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، عصر دیروز و در واپسین روزهای فصل پاییز، نمایشگاه یلدایی توانمندی‌ها و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان برپا شد. ام البنین متقی نژاد، معاون مدیرکل و […]

نمایشگاه یلدایی توانمندی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان کاشان، عصر دیروز و در واپسین روزهای فصل پاییز، نمایشگاه یلدایی توانمندی‌ها و صنایع دستی زنان سرپرست خانوار در شهرستان کاشان برپا شد.

ام البنین متقی نژاد، معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهارداشت: در پی به تحقق رساندن طرحهای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و همچنین ایجاد شغل برای فرزندان در بستر خانواده و همچنین در قالب یک تفاهم نامه بین بهزیستی و آموزشگاه آزاد فنی حرفه ای اخضر، طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار گرفت که امسال در کاشان ۱۵ زن سرپرست خانوار و برخی از فرزندان در بستر خانواده، آموزش‌های مهارتی لازم را در حوزه ی صنایع دستی بویژه رشته ی تولیدات رزینی فرا گرفتند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کاشان گفت: این نمایشگاه نیز با هدف کمک به بازاریابی و فروش محصولات زنان سرپرست خانواری که به دنبال این آموزشها به توانمندی رسیده اند، برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از ۲۳ آذر ماه تا ۱ دی ماه سال جاری در نوبت صبح و بعد از ظهر، در مجتمع تجاری کاشان مال واقع در بلوار امام رضا علیه السلام برپا خواهد بود.

متقی نژاد با اشاره به فعالیت مطلوب و تعامل خوب دو واحد امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی در حوزه ی کار و اشتغال بهزیستی شهرستان کاشان بیان داشت: از سال گذشته تا کنون ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی و خود اشتغالی در بهزیستی به مددجویان کاشانی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اعطای این تسهیلات به ۴۱۴ نفر گفت: عمده این تسهیلات به زنان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و خانواده های آنان پرداخت شد.