صبح امروز اعضای انجمن فرزندان شاهد و ایثارگر استان اصفهان و مسئولین خادمیاران گلستان شهدا اصفهان، خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با امام جمعه اصفهان و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهردار و رییس و اعضای شورای شهر اصفهان دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،امام جمعه اصفهان در […]

صبح امروز اعضای انجمن فرزندان شاهد و ایثارگر استان اصفهان و مسئولین خادمیاران گلستان شهدا اصفهان، خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران با امام جمعه اصفهان و مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهردار و رییس و اعضای شورای شهر اصفهان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،امام جمعه اصفهان در این دیدار با تبریک آغاز سال جدید ومقارن شدن آن با ایام گرامیداشت ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: به همت پدران شما ۸ سال در مقابل همه دنیای کف ایستادیم و یک وجب از کشور خود را به دشمنان ندادیم اکنون جای بسی افتخار است که شما جوانان و فرزندان شهدا به فکر حل مشکلات فرهنگی به جامعه هستید.
وی با بیان اینکه در گذشته دشمنان از این می‌ترسیدند که ما از کسی اسلحه بخریم ولی الان می ترسند که ما به کسی اسلحه بدهیم و این عزتی است که انقلاب و هشت سال دفاع مقدس به ما داده است.
همچنین در دیداری که با مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی با بیان اینکه فرزندان شهدا فرزندان انقلاب هستند اظهار داشت: ما گوشه ای از جنگ را دیدیم ولی شهدا به گردن ما حق حیات دارند.
وی افزود: پیشرفت های امروز به واسطه کارهایی است که آنها انجام دادند.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به جهاد تبیین گفت: در بحث جهاد تبیین باید فرهنگ جهاد و شهادت برای همه روشن شود اگر چه تاریخ شفاهی کار شده اما باید بیش از پیش در مورد آن کار شود و این روحیه انقلابی و جهادی توسط شما فرزندان شهدا باید تبیین شود.
در ادامه این دیدارها فرزندان شهدا دیداری با شهردار اصفهان داشتند و قاسم زاده در این دیدار به گزارش عملکرد شهرداری در زمینه های فرهنگی به ویژه فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و فرزند شهید محمدی نیز از شهردار خواست تا شهردار با انتخاب مشاور ایثارگران، رسیدگی بیشتر و بهتر به مسائل ایثارگران و فرزندان شهدا شاغل در قسمت های مختلف شهرداری را مد نظر قرار دهند و قاسم زاده نیز قول داد که اقدام لازم را در این زمینه انجام دهد.
همچنین دیداری با رنجبر معاون امور اقتصادی شهردار اصفهان داشتند که وی ضمن تقدیر از فرزندان شهدا و ایثارگران وگرامیداشت یاد و خاطر شهدا اظهار داشت بنده به عنوان جانباز خود را از خانواده ایثارگران و شهدا وخدمت گذار مردم به ویژه فرزندان شهدا می دانم.
در پایان نیز دیداری با رییس و برخی اعضای شورای شهر اصفهان داشتند و در نشستی صمیمانه مسائل مربوط به ایثارگران و فرزندان شهدا مطرح شد و نورصالحی نیز تاکید کرد:
تلاش کنیم با انجام درست وظیفه سبد اعتماد به نظام را پر کنیم
و شما فرزندان شاهد و ایثارگر نقش بسیاری در افزایش این اعتماد دارید.
خبرنگار: الهام خانی