حمله مزاحمین نوامیس به دو آمر به معروف با چاقو شب گذشته در پی مزاحمت ۳ شرور برای ۲ خانم ، دو نفر از شهروندان برای امر به معروف و کمک به بانوان وارد عمل شدند اما با ضربات چاقوی اراذل مواجه شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در پی ایجاد مزاحمت سه موتورسوار […]

حمله مزاحمین نوامیس به دو آمر به معروف با چاقو

شب گذشته در پی مزاحمت ۳ شرور برای ۲ خانم ، دو نفر از شهروندان برای امر به معروف و کمک به بانوان وارد عمل شدند اما با ضربات چاقوی اراذل مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در پی ایجاد مزاحمت سه موتورسوار برای دو خانم در محدوده خیابان لر زاده تهران ، ۲ آمر به معروف به شدت مصدوم و در بیمارستان بستری شدند.

شب گذشته یکی از شهروندان که با همسر و دو فرزند خود در خیابان قدیر کاشانی در تردد بود متوجه مزاحمت سه شرور موتورسوار برای دو خانم شده و به منظور امر به معروف و نهی از منکر جلو می رود اما اراذل و اوباش با چاقو به سمت وی حمله کردند.

در این حین یکی دیگر از شهروندان از راه رسیده و با توجه به صحنه درگیری برای نجات آمر به معروف وارد عمل می شود اما وی نیز مورد ضربات چاقو قرار می‌گیرد.

در ادامه اراذل شرور متواری شده و دو آمر به معروف با توجه به شدت ضربات وارده بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

پیگیری خبرنگار ما از پلیس حاکی از آن است که در این زمینه پرونده تشکیل شده و تیم‌های پلیس برای دستگیری اراذل فراری به جد در تلاش هستند.