مسابقات شطرنج کشوری به میزبانی شهرستان ملایر با رقابت ۱۰۵ شطرنج‌باز از سراسر کشور در سالن ورزشی الغدیر آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رییس هیات شطرنج ملایر روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسابقات شطرنج از امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان ۱۲ استان در این شهرستان در حال برگزاری است. […]

مسابقات شطرنج کشوری به میزبانی شهرستان ملایر با رقابت ۱۰۵ شطرنج‌باز از سراسر کشور در سالن ورزشی الغدیر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، رییس هیات شطرنج ملایر روز پنجشنبه در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مسابقات شطرنج از امروز (پنجشنبه) با حضور نمایندگان ۱۲ استان در این شهرستان در حال برگزاری است.

“محمد قنایی” افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ۲۸۵ شهید والامقام ارتش شهرستان ملایر طی سه روز در ۹ دور به روش سوئیسی در حال برگزاری است.

به گفته وی این مسابقات بین درجه‌داران ریتد زیر ۲ هزار، از رده سنی پنج سال تا بالای ۷۰ سال به روش سوئیسی برگزار می‌شود.

رییس هیات شطرنج ملایر با بیان اینکه در مجموع مبلغ ۲۵ میلیون تومان جایزه برای برندگان این مسابقات در نظر گرفته شده، ابراز امیدواری کرد: میزبان خوبی برای شرکت کنندگان در دوره‌های بعد به ویژه برای رده‌های بالاتر باشیم.

وی گفت: نتایج هر دور از مسابقات توسط داور بین المللی حاضر در سالن، بر روی سایت بین‌المللی شطرنج آپلود می‌شود.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز بیان کرد: هیات شطرنج ملایر با همکاری اداره فرهنگی ورزشی شهرداری ملایر و شورای شهر، مسابقات شطرنج را طی سه روز از ۱۳ تا ۱۵ مهر در ورزشگاه غدیر ملایر برگزار می‌کند.

“حمیدرضا سپهری‌نیا” با اشاره به ظرفیت ویژه این شهرستان در برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی، افزود: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ۲۸۵ شهید ارتش شهرستان برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر دارای بیش از هشت هزار ورزشکار سازمان یافته است.