شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم دعوت کرد تا فردا (۶ آبان) پس از اقامه‌ نمازجمعه در سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم نمایند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه […]

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم دعوت کرد تا فردا (۶ آبان) پس از اقامه‌ نمازجمعه در سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم نمایند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت کرد تا فردا(ششم آبان) پس از اقامه‌ نماز جمعه در سراسر کشور با حضور خود در راهپیمایی، جنایت حرم مطهر احمدبن موسی (علیه‌السلام) را محکوم نمایند.

متن اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در ادامه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس‌های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (علیهما‌السلام) رقم خورد. این حادثه غمبار هویت و چهره‌ کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.دشمن سعی نمود با بهره‌گیری از فضای موجود و ملتهب جامعه، آتش اختلاف را شعله‌ور نموده و وحدت و هم‌گرایی ملت ایران را مخدوش سازد اما بی‌تردید اینگونه اقدامات قادر نیست ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دینداری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازد. صعود این ملت صبور و استوار به قله‌های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه‌ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این اقدام ددمنشانه؛ از مردم غیور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه این هفته (ششم آبان)‌ در سراسر کشور، نفرت و انزجار خود را از توطئه مزدوران وابسته آمریکا و صهیونیست به نمایش بگذارند.