۶۳ هزار کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی / ثبت آمار ۱.۲ میلیون نفری فرهنگیان در مراکز اسکان مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۲۲۹ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۷۳۲ هزار […]

۶۳ هزار کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی / ثبت آمار ۱.۲ میلیون نفری فرهنگیان در مراکز اسکان

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش از پذیرش یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۲۲۹ مسافر نوروزی برای حضور در مراکز اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۳۷ نفر-روز رسیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدسعید مقدم‌زاده جدیدترین آمار به ثبت رسیده از سامانه اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و اظهار کرد: براساس آخرین آمارها تا ساعت ۱۲:۰۰ روز هفتم فروردین ۱۴۰۲، تعداد مسافران پذیرش شده یک میلیون و ۲۱۱ هزار و ۲۲۹ نفر در قالب ۲۹۶ هزار و ۴۶۴ خانواده است.

وی افزود: میزان پذیرش تاکنون به یک میلیون و ۷۳۲ هزار و ۵۳۷ نفر-روز رسیده است و آمارها در حال افزایش است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین هفت استان دارای بیشترین میزان پذیرش مسافران را اعلام کرد و گفت: فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان و قم به ترتیب بیشترین میزان پذیرش مسافران نوروزی را داشته‌اند.

به گفته وی، در حال حاضر ۷۴۷ مرکز رفاهی، ۶۳ هزار و ۶۳۴ کلاس درس در قالب ۸۲۹۸ مدرسه پذیرای مسافران نوروزی هستند و ۱۹ هزار و ۴۴۵ تن به عنوان عوامل اجرایی میزبان مسافران هستند.